Na targi zamówiłem stoisko wystawiennicze

Kiedy dzisiaj patrzę na to jak się prowadzi nowoczesny biznes to mam wrażenie, że nie wszystko jeszcze ogarniam. Staram się jak mogę zrozumieć filozofię nowoczesnego marketingu. Pewne rzeczy już do mnie dotarły a kolejnych ciągle się uczę. Zajmuję się od lat produkcją dewocjonaliów – jak zresztą większość ludzi w mieście, w którym mieszkam. Od niedawna moja firma ma swoją stronę internetową. Za kilka tygodni weźmiemy po raz pierwszy udział w targach branżowych.

Moja firma będzie mieć profesjonalne stoisko

pomysłowe stoiska wystawienniczeMiałem trochę szczęścia, że trafiłem na człowieka, który doradził mi trochę mądrych rzeczy jeśli chodzi o reklamę i marketing. Człowiek, który całe życie spędził na swojej produkcji ma prawo dzisiaj pewnych rzeczy nie wiedzieć. Nie mam zbyt wiele zaufania do różnych doradców, ale jeden człowiek wzbudził moje zaufanie. Dzisiaj widzę, że wszystko co mówił się sprawdziło i przynosi mi to dobre efekty. Dlatego właśnie postanowiłem zaprezentować swoją firmę na międzynarodowych targach dewocjonaliów. W tym celu zamówiłem nawet specjalną firmę, która oferuje pomysłowe stoiska wystawiennicze na zamówienie. Bardzo fajnie to wszystko będzie wyglądać. Wiem o tym, bo przyjechali do mnie przedstawiciele tej firmy i pokazali mi projekt stoiska wykonany na komputerze. Nie ukrywam, że zachwyciła mnie taka kreatywność i pomysłowa nowoczesność. Nawet nie miałem pojęcia, że można aż tak nowocześnie zaprezentować swoją małą manufakturę. Profesjonalne stoisko na takich targach to jedyna szansa na to, że ktokolwiek się tym stoiskiem zainteresuje. Liczę na pozyskanie nowych kontrahentów i liczne zamówienia moich produktów. Jestem pewien, że inwestycja w udział w targach zwróci mi się wielokrotnie. Moim celem jest pozyskanie pięciu nowych odbiorców hurtowych. Myślę, że biorąc udział w targach międzynarodowych taki rezultat jest bardzo prawdopodobny.

Im dłużej przyglądam się nowoczesnym technikom sprzedaży i marketingu tym bardziej dostrzegam to ile czasu moja firma w tych kwestiach po prostu przespała. Teraz staram się na szybko nadrabiać, ale mogę sobie na to pozwolić. Przez wiele lat zebrałem na tyle dużo kapitału, że teraz mogę go zainwestować w rozwój mojej firmy. I chociaż nigdy się nie reklamowałem to dzisiaj nie mogę się doczekać prezentacji mojej firmy na targach branżowych.