Nowa era- stara marka

 

Producenci odzieży ciągle walczą o klientów. Muszą być ciągle aktywni, zaskakiwać a przede wszystkim wprowadzać nowości, które się spodobają odbiorcom. Konkurować można na wiele sposobów. Porównywać się do konkurenta, ostatecznie podkreślając przewagę nad nim, prowadząc kampanie w mediach społecznościowych lub po prostu bazując na historii i tradycji marki.

Nazwa nowa era a w rzeczywistości kultowa marka

new eraJedną z firm, które podkreślają nowoczesny styl jednocześnie nie zapominając a wręcz podkreślając tradycje jest New Era. Sławę i rozgłoś zdobyła produkcją czapek z daszkiem i to nie byle jakich bo dla wszystkich zawodowych zawodników Baseballowych w USA ! Był to główny cel założonej w 1920 roku marki. Jej twórca Edward Koch oprócz produkcji bejsbolówek dla zawodników MLB, posiada zgodę na produkcję czapek z logiem większości drużyn z innych hitowych dyscyplin sportowych w Ameryce – koszykówki, hokeja i futbolu amerykańskiego. W ofercie brandu znajdują się także czapki zimowe – tradycyjne, proste z pomponami lub bez. W mniejszym nakładzie ale obecne są także koszulki oraz spodnie dresowe cechujące się tradycyjnym krojem i jednym kolorem. Popularne są także kurtki z logiem danego klubu na piersi. Sporego bólu głowy można nabawić się oglądając propozycję bluz. Mnóstwo kolorów, różne kroje i style. Najbardziej wybredni klienci będą w stanie się skusić.

Znana marka z historią i bogatą ofertą musi do siebie przyciągać. New Era opanowała rynek czapek- bejsbolówek w USA i coraz śmielej zaczyna sobie radzić w Europie gdzie sportem numer jeden jest piłka nożna. Na razie kibice klubów z niemieckiej Bundesligi mogą liczyć na nakrycie z herbem swojego klubu. Zapewne w niedalekiej przyszłości kolejne kraje staną się zdobytym celem. Najważniejsza jest satysfakcja klienta, który ciągle ma coś na głowie. Teraz rolą New Era jest sprawienie aby to była czapka.

 

Opublikowano
Umieszczono w kategoriach: Moda